Contact Center Supervisor

callcenter agent Antwerpen

Contact Center Supervisor

Jouw verantwoordelijkheden

Het contactcenter biedt werkgevers en sociale verzekeraars oplossingen voor algemene, inhoudelijke en technische vraagstukken in verband met softwaretoepassingen (online aangiftes etc.) ontwikkeld voor sociale zekerheid via verschillende communicatiemethoden (telefoon, e-mail etc.) Programma’s, suggesties en informatie.

Als contact center supervisor ben je verantwoordelijk voor coaching, training en aansturing van junior personeel. Je bent verantwoordelijk voor het opstellen van tijdschema’s en taakverdeling, het coachen van medewerkers en het bewaken van hun prestaties op basis van kwaliteit.

Je onderzoekt en analyseert ook informatie over veranderingen of nieuwigheden binnen de sociale zekerheid / juridische en gezondheidssector. Als expert op dit nieuwe onderwerp zet u het relevante onderwerp om in specifieke informatie over de call agent (vraag-antwoord-script) en bent u het aanspreekpunt voor complexere vragen.

Jouw profiel

Je hebt een bachelordiploma en hebt idealiter de eerste ervaring in een vergelijkbare functie.

Waar we naar op zoek zijn, zijn je sterke luister- en communicatieve vaardigheden, volwassen persoonlijkheid en goede analytische vaardigheden.

Daarnaast beschik je over de nodige ambitie en het vermogen om een ​​groot aantal medewerkers te managen, en ben je zeer georganiseerd en systematisch.

Daarnaast ben je leergierig en heb je affiniteit met de sociale zekerheid / wetgeving en gezondheidssector.

Je hebt een sterke interesse in IT en beheerst MS Office applicaties.

Je hebt een goede kennis van het Frans en het Nederlands.

Ons aanbod

Via ons help je mee aan het bouwen van complexe ICT-diensten die een rol gaan spelen in de hele samenleving. Opleiding, professionalisering en loopbaanontwikkeling kunnen plaatsvinden in applicatieontwikkeling en ICT-infrastructuur of ondersteunende diensten. Naast een evenwicht tussen werk en leven, concurrerende lonen, ziekenhuisverzekeringen, de tweede pensioenpijler, maaltijdbonnen en telewerken, biedt het ook de samenleving ICT-technologie. We bieden 100% kostenvergoeding voor het openbaar vervoer en zorgen ervoor dat we u de meeste kantoorruimte bieden. We hebben ook een gelijkekansenbeleid.

https://www.administratieve-medewerker.be/p/callcenter-agent.html