best marketing strategies of all time Ik werd gevraagd dit artikel te schrijven door te communiceren met de klant. Zoals vaak het geval was, beschreef de klant zijn pijn en frustratie over online adverteren. Tijdens het gesprek werd de activiteit van de klant op Instagram, contextuele advertenties geanalyseerd en werden de statistieken van het siteverkeer bestudeerd. Als gevolg van de geconstateerde fouten is dit artikel geboren. Organisatie toevoegen aan Google Maps Het eerste dat u moet doen, is uw organisatie toevoegen aan Google Mijn Bedrijf. Hiermee kunt u verkeer ontvangen via kaarten en locatiezoekopdrachten. Voor een eenvoudig voorbeeld opent een gebruiker kaarten en zoekt naar “fotokopie”, “kapper”, “sportwinkel” enzovoort. Daarnaast is het mogelijk om foto’s te linken aan uw organisatie. Zowel u als andere gebruikers kunnen dit doen. Installeer verkeerstellers op de site Hierdoor kunt u begrijpen wie en waar naar uw site komt, hoeveel tijd hij eraan besteedt, wat hem interesseert op de site en wat hem irriteert. Met dergelijke statistieken kunt u de site moderniseren op basis van de vraag van de klant, wat zeker zal leiden tot een toename van de conversie (verkoop). Controleer contextueel adverteren Hoogstwaarschijnlijk voert u zelf geen contextuele advertenties uit. Uw aannemers zijn altijd niet bekwaam genoeg in uw vakgebied, u zult ze moeten controleren. Controleer minimaal: verzoeken waarvoor advertenties worden weergegeven teksten van de advertenties zelf aanvullende verzoeken waarvoor uw advertentie wordt weergegeven (puzzel uw aannemer met een uitleg van de soorten verzoekovereenkomsten) toon regio en toon tijd Op de lange termijn zal ik zeggen dat je niet gelukkig moet zijn als je $ 100 uitgeeft aan de context, wanneer concurrenten $ 400 uitgeven. Misschien betalen concurrenten hun advertenties af, maar u niet. Houd statistieken bij Verzamel zoveel mogelijk informatie. Mannen of vrouwen kopen bij u, in welke verhouding, of ze nu met kinderen komen, met dieren, voor of na het werk kopen, voor zichzelf of als cadeau kopen. Zorg ervoor dat u deze informatie opschrijft. Elke persoon heeft zijn eigen stereotypen in zijn hoofd, als je elke bezoeker op papier opneemt, ben je ver van de realiteit. Het lijkt u bijvoorbeeld dat bijna alle kopers vrouwen zijn, maar in feite is het aandeel 60/40. Verzamel contactgegevens Telefoons, e-mails, adressen. Zorg ervoor dat u dit in CRM invoert en de datum van het volgende gesprek vermeldt. De klant kan toch zeker iets doorverkopen. Als je geen klanten leidt in het programma, vergeet je ze. Als u via de site contactgegevens verzamelt, zorg er dan voor dat u daadwerkelijk verzoeken van klanten per e-mail ontvangt (en binnen een minuut na het moment van verzending komt). Vraag elke klant om jou toe te voegen Als je groepen hebt op sociale netwerken, pagina’s op Instagram – vraag om je erop te abonneren of je foto’s leuk te vinden. Het is nog beter als je een foto kunt maken met een klant of kunt pronken met het werk dat met hem is gedaan. Documentair bewijs is de beste manier om vertrouwen op te bouwen en mond-tot-mondreclame in te schakelen.
|
https://marketingbook.shop/ |